Snabbis

Har egentligen inte alls tid att blogga nu, men några rader tänkte jag klottra ner iaf. Kan ju inte bryta min fina trend att försöka skriva varje dag. :p

Natten på jobbet gick jättebra. Lundeby är ju så rolig, så blev många skratt. :) Känner mig seg nu, känns att man bott på jobbet den här veckan, glad att jag tackade nej till kvällen i måndags iaf. Hade nog inte klarat 4 kväll/nätter i rad + fre kväll. :)

Jag måste köpa en ny dator nu, har hittat köpare till min nu, så blir datorlös på sön. De är min lillebrorsa som ska köpa den, så han får köpa den för mindre än den är värd. Men de gör inget. :)
Fast sitter ju ändå o använder lars äppel-dator nu, så kan nog fortsätta låna den tills jag köpt ny. :)

Imorgon kommer han som ska köpa diskmaskinen oxå, han kunde inte komma igår. Blir ju inspirerad att sälja fler saker nu ju. ;-)

Igår på rasten följde jag med hem till Sofie. Alltså till hennes mammas hem. De var kul att äntligen få se den omtalade Morris, en katt på 89 kg. Hade faktiskt förväntat mig att han skulle va större än han var. :p Han var gullig iaf. :)
Gizmo o Nova kändes lite små när jag lyfte upp dom när jag kom hem. ;-p

Utgång ikväll efter jobbet, men jag vet inte om jag orkar följa med. Skulle va skönt att bara lägga sig i soffan o kolla på film oxå, slutar ju jobba 23. :)

Dags att stressa iväg nu, så blir ingen "dagens bild". :p

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0