Timrå

Är så trött, så tror jag somnar vid datorn snart. :p Har haft utbildning idag, skulle ha 8-17, men som tur var så fick vi sluta kl 15.30. =)
Utbildningen gick bra, hade teori, fick köra maskinen o avslutade med ett teori-prov. Klantade mig lite på det, men hade iaf 39 rätt av 45. :p

Var på hockey igår, såg Timrå-Skellefteå. Timrå vann! ;-) Lars tog de ovanligt bra, men de beror nog på att Timrå vann på övertid. :p
Efter hockeyn åkte vi till ica maxi eftersom jag skulle köpa lunch till idag. Där var en av Timrås mest kända spelare, Jonatan Hedström. Han såg ut att reagera på Lars Skellefteå-tröja, han är ju därifrån. Inte Lars alltså, utan Jonte. :p
Han såg inte så glad ut, trots vinsten. Men kanske hade varit roligare för honom om han varit med o spelat, han är ju skadad, men ska nog spela imorgon.

Tror jag ska sova 10-15 min nu, Lars får se till så jag lyckas släpa mig ur sängen sen. Ska ju jobba natt imorgon igen, så får ju helst inte lägga mig alltför tidigt ikväll. :p Om jag skulle lägga mig för natten nu, så skulle jag vakna typ k l1-2 o va pigg! :p

Jonte


 

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0