Trasig dator

Min dator är fortfarande trasig. :( Lars ska kolla idag vad som är fel, kan va nätagget eller moderkortet. Om jag minns rätt av vad han sa, kan ju va nått helt annat han sagt. :p

Kom hem från jobbet för ett litet tag sen, ska väl snart försöka sova. Får inte sova länge idag, måste kunna lägga mig i vettig tid ikväll, ska ju börja jobba kl 8 imorgon! De passar verkligen inte en nattmänniska som mig. ;-p Ska ju ha utbildning, 8-17. Hoppas jag kommer hålla mig vaken. ;-)

Ont i handen igen, visade knölen för Sofie, hon sa nått om att man kan sticka hål på den. Har hört talas om de förut också, kanske nått som kan va värt att testa? 

Festen igår skulle jag kunna skriva ett LÅNGT inlägg om, men ska va snäll mot vissa personer o inte nämna vissa saker. :p Hade iaf superkul, blev en hel del folk från jobbet till slut. Stackars Sofies lägenhet, kan inte varit kul att städa efteråt. 
Jag, Elin, Sandra, Lövet, Bäck, Pelle o Tobbe var till Aveny efter festen. Hade riktigt kul där oxå! :)

Ska kolla igenom lite kort nu tror jag. Min kamera var ju på vift under festen, var minst en som gick runt o fotade med den. Ska bli kul att se, lär ju få skratta en hel del. :p

Natti!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-10-13 @ 09:28:41 URL: http://anst86.blogg.se/

vad är det för knöl? är den mjuk och som sviktar, så kan den ju vara vätska eller var i den. så då går det sticka hål och tömma, men det måste ju givietivs göras på vårdcentral/lassa! :) hmm nu blev jag nyfiken på hur den ser ut, sjuksyrra som jag ska bli ;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0