Drinktips?

Nu har jag varit dålig på att uppdatera här igen. Har haft så mkt att göra, när jag inte jobbat har jag varit upptagen med massa annat. :)
Den här veckan jobbar jag massor, men idag är jag ledig. Ska se film ikväll, men får se om jag lyckas hålla mig vaken. Sovit typ 4 timmar, så känner mig redan som en sömngångare. ;-p

På lördag ska jag ha tjejmiddag. :) Tror hela gänget kommer. Sara, Mia o Pernilla kommer iaf, o nästan säker på att Micaela o Sirma kommer också. Ramona har jag inte fått svar från än.
Jag börjar få lite smått panik inför lördag, men tror jag vet nu vad jag ska bjuda på för mat iaf. :) Har två förslag som jag funderar på, det ena är att jag ska göra nån sorts egen variant på kusin Annas recept. Jag ska ha fläskfilé istället för kyckling o dessutom slänga i lite mer saker. :)
Men vet inte så mkt mer! T ex ska jag ju ha välkomstdrink o tilltugg innan o jag har noll fantasi för tillfället!
Kan inte komma på en enda god drink, nån som har nått bra tips?
Den ska helst inte va så söt, så alltså inte nått med juice eller mjölk. De ska helst va nått enkelt, men gott. Så jag inte behöver köpa massa olika drinkingredienser. :) Behöver även förslag på tilltugg som dom kan få till drinken, medans jag fixar de sista med maten. :)

Nu är de dags för tv/film. :)



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Neeely
2008-09-25 @ 06:41:41

6 cl päron vodka,sen fyller du upp med fruktsoda och lägger ner en piggelin låt den stå så i tio min så är piggelinen isbitar sen :)grymt god!

Postat av: anna
2008-09-25 @ 21:05:18 URL: http://anst86.blogg.se/

asså.. en "drink", kan väl kanske kallas för grogg, det är ju att bara köpa glass med citron/kaktussmak från SIA och blanda med vodka.. blir jättesmarrigt :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0