Drogad på jobbet

Usch va trött jag var inatt på jobbet, iaf dom 2-3 sista timmarna. Kände mig nästan drogad. :p Haha.. Visste knappt vart jag skulle ta vägen, hade nästan kunnat somna stående. Flera ggr när jag satt så kändes de nästan som att jag började drömma... råkade säkert somna :p
Blev ganska pigg av promenaden hem, så satte mig vid tv'n, men tog inte lång tid innan jag somnad i soffan. Bestämde mig för att gå o lägga mig utan att ställa nått larm, men vaknade ju självklart av telefonen. De var jobbet som ringde, synd att jag inte hade tagit bort ljudet. ;-p

Har inte lyckats göra nån nytta efter de, varit sååå seg. Men har iaf pratat med Sofie en timme på msn, kul att jag lyckades va inloggad samtidigt som hon satt på internet-café i Sri Lanka. :)
Ska slita mig från datorn nu o göra mig klar. Ska till Birsta en sväng. Ska bl a kolla efter ny sänglampa på Ikea. Lilla busfröet Nova har ju förstört min lampa. Hoppas jag hittar nån snygg, gärna till ett vettigt pris oxå! :)

Snart dags att lägga in bilder här igen oxå, men vet inte om jag tagit några roliga sen sist. Ska leta upp kameran sen o kolla. :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sandradee
2008-09-07 @ 16:03:48

jaaa, de var skit kul:P yees, både aveny å olearys:)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0