Fun light

Jahapp... nu är de alltså lördag. Idag ska jag nog inte göra nått mer "spännande" än tors o fre. :p Men har iaf lite mindre feber, så orkar nog vara uppe mer. :)
Gick inte bra att se filmen igår, såg typ 30 min, sen somnade jag. ;-p Så ska göra ett nytt försök nu istället. :)

De blir ingen utgång ikväll, lär ju knappast bli friskare av de. Så jag får spara pengarna o va hemma o se film o dricka fun light istället. :) Lars köpte ju en sån till mig igår, fun light cassis. Den är god. :)
Helt säker på att jag kommer va frisk imorgon, så då blir de jobb igen. Så är väl bara bra att de inte blir några drinkar ikväll. ;-)


image

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0