Grattis Mia!

Nu är helgen snart slut, den har gått alldeles för fort.
Igår var de lagfest, åkte med Medvind. En båttur runt Alnö, turen tar ca 3,5 h o buffé ingår i priset. Buffén var väl ok, men inte så jätteimponerad. Den bestod av mkt sill o räkor, så dom som inte äter de hade inte mkt att välja på. :p Fanns typ lite potatis, skinka o kött, men inte mkt annat.
Jag gillar ju räkor, men tog bara nån enstaka, ville inte sitta o kladda massa med skalning o sånt. :p
Köpte en väldigt god drink på båten, kommer inte ihåg vad den heter, men de var typ passionsfruktjuice, vodka jordgubb o nått mer. :)
Båtturen var rätt så trevlig, men var lite för trött o seg egentligen. När dom andra gick till krogen efteråt så stack jag hem. Blev hämtad med taxi av min underbara älskling. Han ville inte att jag skulle behöva gå ensam i mörket en lördag kväll. Omtänksamt va? :)
Stack hem, poppade popcorn o hade myskväll istället o är riktigt glad för att jag inte följde med till krogen, var inte alls på fest-humör. Men till helgen kanske? ;-p

Ikväll har vi varit o firat Mia, hon fyller år imorgon. Hon bjöd på massa gott! För mkt! De blev massa över. :) Bl a hade hon gjort superlyxiga chokladmuffins, men dom var stora, så efter tårta o annat gott orkade man ju inte äta en sån. Jag smakade bara en liten tugga. :p
Kom just på att jag kommer nog publicera det här inlägget precis när Mias födelsedag börjar, så... Grattis Mia! :)

Tog några bilder igår, men orkar inte lägga upp några nu. :p



Såna här muffins med glasyr hade Mia gjort, väldigt goda. Hade inte kameran med mig till henne, så lånar bilden från matklubben som hon hade tagit receptet ifrån. :)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0