Sjukling...

Jaha, så kan de gå. Bara för att jag sagt typ flera dar nu att jag aldrig blir sjuk, så blev jag ju såklart sjuk idag. Eller rättare sagt igår kväll.
Jag, Micaela o Sirma var hos Sara igår. Vi pratade, kollade på tv, tittade på gamla kort (haha, riktigt kul!) mm.
Mådde bra när jag var där, men när jag hade kommit hem så fick jag ont i halsen efter bara några min, ytterligare bara ett litet tag efter de blev jag snuvig. Tänk så fort de kan gå, ingen förvarning om att jag höll på att bli sjuk.

Har sovit skitkonstigt hela natten, blev nog inte många timmars sömn sammanlagt. Man sover ju så konstigt när man är sjuk.
Idag trodde jag att jag var pigg, så följde med till stan för att äta lunch på Ming Palace. De blev till slut jag, Catrin, Wikman o Pelle som åt. :) Sandra tittade förbi en snabbis oxå. Kände mig som en snorunge när vi åt... väldigt trevligt med rinnande näsa när man sitter på restaurang. :p
När jag kom hem började jag må sämre, så nu sitter jag här invirad i en morgonrock o känner mig bara seg. Ringde o sjukanmälde mig till slut, tänkte ju testa att gå till jobbet, men insåg att de inte var nån idé. Tur de, för nu har jag ju feber oxå. :p

Ska lägga mig o vila nu, sen kolla på idol o heroes. Måste bara leta upp den mysiga filten, använder den ju typ aldrig eftersom de brukar va så varmt i lägenheten. Men nu fryser jag t.o.m. i skrubben där de är 29 grader! :p




Ungefär så här ser jag ut nu, fast med annan frisyr o plattare skärm. ;-p




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2008-09-11 @ 19:54:51 URL: http://anst86.blogg.se/

du vet väl att man får äta glass när man är sjuk? och choklad också! :) Krya på dig! kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0