Sömngångare

Jag är så trött, så vet knappt vad jag gör. :) Blev väldigt pigg när jag gick hem från jobbet imorse, så la mig inte förrän kl 8, fastän jag kom hem kl 6. :p
Sov till 12 o tyckte jag var pigg, men insåg att jag kanske behövde lite mer än 4 timmars sömn eftersom jag ska jobba inatt igen. Så la mig igen o ställde larmet på 15.
En halvtimme innan larmet startade, så vaknade jag av att mobilen ringde. De var från jobbet, dom undrade om jag ville jobba ikväll. Jag var så trött o groggy, så visste knappt vad jag sa. Men tror jag sa att jag var upptagen me annat. :p
Är ju egentligen inte upptagen me nånting ikväll, men kände mig för lat för att börja stressa med mat, dusch o allt annat jag måste göra innan. Så istället för att ha typ 2 timmar på mig nu, så har jag hela kvällen på mig innan jag ska jobba. =)

I lördags hade jag min tjejmiddag. Känns som att de blev riktigt lyckat. Dom gillade drinken, snittarna, maten o efterrätten. Blev inte några rester kvar av nånting! :)
Hade ju fått flera drinktips, så gjorde en egen lite variant på drink o den blev väldigt god. Den ska drickas igen! Hade även lite tips på mat, men gjorde en egen variant där oxå, faktiskt riktigt nöjd, hittade ju på medan jag gjorde det :p

Vi skulle gå ut på krogen sen, iaf några av oss, men blev ingenting av det. :)
Satt o pratade, drack o hade trevligt o till slut insåg vi att kl var för mkt för att vi skulle orka gå till stan o ställa oss i köer till krogarna. Så därför stannade dom till nästan 2 hos mig. Skönt att bara va hemma o festa oxå, slippa ta sig nånstans o ta sig hem igen. ;-p

Nu tror jag att jag måste ut i blåsten o ta en promenad så jag vaknar. :p


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0