Glad påsk!

Vi har nästan varit duktiga, så därför tänkte jag sitta här några min innan jag fortsätter. Lars har fastnat i tfn. :p
De går faktiskt riktigt bra med städning o allt, båda är på "städ-humör" o dessutom spelar vi massa bra musik på hög volym samtidigt. ;-)


De här har jag o L gjort hittills:


- Diskat all disk

- Städat kattlådorna

- Gått igenom massa papper o sånt

- DEKLARERAT!!

- Städat köket

- Lekstund med Gizmo o Nova (nu sover dom sött). ;-)

- Städat vardagsrum o sovrum


De här har vi kvar att göra:


- Byta gardin i köket + köksduk

- Byta sängkläder

- Dammsuga

- Städa på toa

- Dammtorka

- Handla present till Julia



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-04-09 @ 16:03:09 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Japp i morgon kommer solen tror jag:))

Postat av: Lillan
2009-04-10 @ 05:48:47 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0