Good morning Sundsvall!

Nu är jag ledig ända tills på måndag! :)
Kom hem från jobbet för ca en timme sen. Jobbade 17-06. Gillar inte dom passen, men de är skönt när dom är över. :p

Har inga stora grejer planerade i påsk. Ska vara kvar här i stan, träffa familj o kompisar o bara ta de lugnt. :)
De enda som jag har inplanerat är barnkalas och jobbfest. Ska bli roligt med båda! :)

Jag skulle behöva tips på nån god soppa att äta till middag? Den får gärna vara enkel att göra, men de behöver inte vara Varma koppen bara för de. ;-p
Lars har bakat så gott bröd, så de skulle passa bra med soppa. :)

Nu ska jag sova några timmar.

Natti!





Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-04-08 @ 09:02:43 URL: http://anst86.blogg.se/

jag har en riktigt god soppa, kan maila den :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0