Ikväll gäller de!

Jag ska strax iväg till basketen. Vi ska träffa Micaela & co utanför. Jag ändrade tiden till en tidigare tid, så bäst att vi inte är sena. ;-)
Hoppas dom klarar av att vinna ikväll nu då! Skulle va så kul om S-vall kunde få vinna ett SM-guld för en gångs skull. Vi får väl se om vi för otur med oss när vi går på matchen. :p

Efter matchen är de tacos o vin hos Micaela. Men blir ingen mat för mig, så får väl titta på när dom äter. ;-) Åt salladsrester från igår, var så hungrig så ville inte vänta till efter 21 me att äta middag. :)

Förresten, vem skrev kommentar nr 2 till förra inlägget? Jag blir nyfiken ju. :)

Sundsvall Dragons

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0