Påskägg!

Tänkte passa på att skriva några rader här medans disken ligger i blöt. :p

De har varit skönt att va ledig i helgen. Vi skulle ju jobbat tors natt, fre kväll o sön natt. Men pga påsken så behöver vi inte det. :)
De blir ju inget avdrag på månadslönen för dom missade passen, så de är inte helt fel att va hemma o ändå ha betalt. ;-) Iofs hade de ju gett bra ob om man jobbat påsk, men man kan inte få allt. :p

När jag vaknade imorse så hade jag fått present av Lars. Några tidningar o ett påskägg! :) De var en glad överraskning.





Jag hade inte köpt nått påskägg åt honom. Men han har pratat om kinderägg flera ggr senaste tiden, så jag hade köpt det. :)
Dessutom hade jag skrivit ett kort o lagt vid datorn innan jag la mig. Där hade jag skrivit att jag ska bjuda honom på minigolf o olika sorts spel i Nöjeshallen o att vi ska gå o fika nånstans.

Dags att diska nu. Men sen ska jag lägga in bilder från jobbfesten o från vår fotoutflykt idag. :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2009-04-12 @ 19:20:24 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

jag längtar också :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0