Påskfint!

Igår hade vi en riktig storstädning av lägenheten. De behövdes!
Blev inget påskpyntande, men har iaf lagt på påskfärgade dukar. ;-)

Tog flera timmar, men de blev riktigt rent o fint. =)
De enda vi inte gjorde var putsa fönster (vill ha sol när man gör de), rutorna är riktigt skitiga nu.
Dessutom skulle vi behöva tvätta, men fanns ingen ledig tid i tvättstugan förutom idag mitt på dan o sen på måndag.

Men idag har vi inte tid att tvätta. Ska strax åka till Jättendal för att fira Julia som fyller 2 år. :) Hittade en present som jag hoppas blir bra!
Sen ikväll är de postfest, de ska bli skoj! Vet inte vilka som kommer, men är väl dom vanliga antar jag. :p

Nu ska jag fixa till mig, sen ska vi åka. :)




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2009-04-10 @ 12:25:24 URL: http://draken77.blogg.se/

Va påskmysigt ni fått de :D


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0