Snorunge!

Väldigt va kvällen gått fort!
Var ganska mkt att göra på jobbet, de är bra, då går tiden snabbt. :)

Haha... träffade mamma efter jobbet. Hon kommenterade att jag luktade vitlök. :p
När vi gjorde maten så tyckte Lars de skulle va mkt vitlök i. Så ikväll har vi andats vitlök på våra jobb. ;-) Men maten var god!

Är väldigt pigg just nu, men måste bli trött snart. Ska upp ganska tidigt imorgon o är ju bra om man hinner sova några timmar iaf. Annars kan de bli jobbigt att jobba 17-06...

Känner att jag måste ta den äckliga nässprayen idag igen.
Snuvan var ju nästan helt borta på jobbet, men nu är den tillbaka. Så fort jag inte står upp så blir näsan helt täppt. Jag är en snorunge. :p
Men sällan som jag brukar va snuvig, så några enstaka dar är inget att klaga på. Imorgon är den nog helt borta. :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-04-21 @ 05:42:51 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon!

Postat av: anna
2009-04-21 @ 09:19:44 URL: http://anst86.blogg.se/

ha ha, ja det är riktigt gött med vitlök!! :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0