Stegräknare!

Äntligen hemma igen!
Varit ute o gått, blev en runda på 7 km. Sista 2 km hem var inte roliga, hade ingen energi alls. Var ju rätt så hungrig redan när jag gick iväg, så kanske inte så konstigt att all ork försvann. :p
Men nu ska jag göra sallad o äta kyckling! De ska bli så gott! :)

Om mindre än 2 h måste jag börja vandringen mot jobbet. Har ingen lust att gå ett enda steg till idag, men blir väl kanske ändring på det när jag ätit middag.
Dessutom måste jag ju ta mig till jobbet på nått sätt. :p
Kanske får gå på händer? ;-) Eller krypa? Fast låter inte så kul att krypa 2 km. :)


En sån här är det perfekta sällskapet när man är ute o går. :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-04-29 @ 18:56:30 URL: http://anst86.blogg.se/

Tror jag ska ta å skaffa mig en stegräknare också! Det är ju som kul att veta! :) Äh, så ofta har han inte bytt bil, han har ju haft saab'en i två år, dessutom var den ju inte så funktionsduglig då varken hastighetsmätare eller varvräknare fungerade, så jag tycker att det var på tiden för ett byte!

Postat av: Lillan
2009-04-30 @ 06:13:22 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! Önskar dej en fin Valborgsmässoafton!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0