Klädfynd

Den här dagen har verkligen flygit iväg!
Har fått mkt gjort, skönt.
Bl a har jag fixat presenten som Ramona ska få från gänget. Ovanligt tidigt för att vara mig, hon ska firas på sön. Hade varit mer likt mig att fixa den alldeles innan vi ska dit. :p

När jag ändå var bland affärer så råkade jag köpa två par byxor o en tröja. De var ju inte planerat, men de var rätt så bra pris, så kunde inte låta bli. ;-)

Hann inte med nån promenad på dan idag, men med lite envishet så lyckades jag släpa mig ut för att ta en kvällspromenad. 
De var såå nära att jag struntade i det. Hade ingen energi alls. Men när man väl är ute så går det ju bra. :)
Tänkte att några min är ju bättre än inget, men till slut så blev de 6 km iaf, kom hem vid 21-tiden. 
Så nu ska jag bara lata mig tills de är dags att sova. :p



Vissa i familjen vet hur man kopplar av! ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2009-04-28 @ 23:04:56 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

vilken tur du hade som hann tillbaka :)

Postat av: Lillan
2009-04-29 @ 05:51:09 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Japps! Tror jag vet exakt var det är!

Aprilvägen heter det va?

I allafall området alldeles ovanför heter så! Min svägerska bor där.Man ser din brors hus från hennes uteplats:) Om jag nu inte tar fel!

Postat av: Olessia
2009-04-29 @ 09:33:10 URL: http://nenno.blogg.se/

nej absolut inte. Åhh vilken fin misse


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0