Rolig tjejkväll

De var jättekul hos Sirma igår! :)
Hela gänget var samlat, förutom Ramona som är i Thailand den fuskisen. :p
När vi kom fick vi en välkomstdrink som tydligen var väldigt stark, tror alla blev påverkade av den, speciellt Mia. ;--)

Maten var riktigt god o även vinet som vi fick till. Men mest beröm fick hon nog för efterrätten, alla älskade den! De var nog den godaste paj jag ätit, kommer inte ihåg namnet, tror de var nått med Mississippi?

Av oss 7 som var där så var de bara Sirma o Micaela som gick ut på krogen. Men jag var iaf kvar tills nångång efter 24 när dom gick skulle gå, dom andra stack lite tidigare.

Jag vaknade 7 imorse! Hade lagt mig 2. Kändes inte så kul att va pigg den tiden, speciellt me tanke på att jag ska jobba 18.30-06 idag.
Men som tur var så la jag mig en stund mitt på dagen o råkade sova ca 2 timmar till! Vaknade av att de regnade massa ute, de smattrade mot rutan. Nu borde jag iaf kunna hålla mig pigg på jobbet inatt. :)

Bilder från gårdagen:

                

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-04-06 @ 05:43:26 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! Ser uta tt ha varit en lyckad fest:))

Ja Bucket List var en tänkvärd lite dramakomisk film!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0