Bra låt!

Nu är vi hemma från Jättendal. Eller vi kom hem vid 20-tiden.
De var trevligt där. Åt god middag o busade massa med barnen o fotade dom. :)

Vi har som tradition att vi ska ta svartvita kort när deras barn är 3 månader. Vi gjorde det med Oliver o dom blev så nöjda, så när Julia var 3 månader gjorde vi samma sak igen.
O nu när Robin är 3 månader så var de ju självklart att även han skulle få va fotomodell. ;-)

Nu ikväll ska jag bara ta de lugnt. Tänkte först baka eller fixa o greja lite, men ingen bra hand-dag idag, så ska nog inte göra så mkt sånt. Inte kul att ha ont, så ska nog vila den... :-/
Men snart ska de bli bättring! :) (hoppas jag iaf)

Lyssnade bla på soundtracket till Freddy vs Jason i bilen. Flera bra låtar me där, bla den här:


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2009-04-16 @ 21:58:04 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

jag jobbar som receptionist :)

Postat av: Lillan
2009-04-17 @ 05:29:28 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0