Äntligen helg! :)

Nu har jag helg! Är ledig till tisdag. :)
Hört att de ska bli bra väder också, perfekt!

Natten på jobbet flöt på väldigt bra. Jag hade ju först möte med Peter i 2 h och 40 min. Eftersom mötet började när jag hade rast, så fick jag gå hem 5.
Är riktigt nöjd med mötet! Pratade om mkt bra saker o fick höra många bra saker om vad han tycker o så. Känns ju alltid kul att få beröm. :)

Det enda "konstiga" var att han tyckte jag ska söka till ledarförsörjningsgruppen!?! Haha... började nästan skratta när han sa de! Trodde han skämtade, men tydligen inte. :p
Jag skulle inte passa som lagledare eller liknande. Är ju ett "stort" steg för mig att jag nu lovat honom att jag ska bli områdesansvarig.
Jag är ju världens blygaste människa, så blir ju nervös av tanken på att va områdesansvarig. Skulle nog inte klara nått mer "avancerat" än det. ;-p

Nu måste jag o min "vandrarkompis" stegräknaren ta oss ut i solen, så jag kan lata mig me gott samvete ikväll. :)
Från igår eftermiddag tills jag la mig imorse blev de iaf 17 km. Men de kommer jag inte ens komma i närheten av idag. :p


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2009-04-30 @ 14:18:49 URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

ja eller hur :)



detsamma!

Postat av: Anonym
2009-04-30 @ 16:09:05

Äh du är väl inte blyg heller :-) Du är trevlig, hjälpsam och förstående. Perfekt som lagchef :-)

Postat av: Sofie
2009-04-30 @ 17:09:37 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

tack desamma :) ska du göra nå speciellt?

Postat av: Olessia
2009-04-30 @ 17:38:03 URL: http://nenno.blogg.se/

ähhh dom ska vinna :D


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0