Vårtecken! =)

Nu börjar fler o fler vårtecken att dyka upp. :)
Har sett i tidningen att folk har hittat både blåsippor, tussilago, fjärilar o annat här i stan.
Jag tyckte jag såg vitsippor idag, men ej säker. Såg ut som de på några meters håll iaf, men såg de från vägen o vi kunde inte stanna där :)

De har regnat en stor del av dan, så vi gjorde ingen utflykt idag heller. De enda jag fotat är knoppar på en buske. :p



Har inte gjort nått så mkt idag. Sov ju till 13. La mig 7 eftersom jag hade jobbat kväll/natt. På eftermiddagen åkte vi till Sidsjö för att fika med mamma, hon bjöd på jättegoda muffins. =)


Joppe
 

Cizzi
                                                                                                        
Bella

Nu ikväll ska jag bara ta de lugnt. Är så trött, så ska nog lägga mig tidigt. Kanske t.o.m. före kl 23! :p (tidigt för att va mig). ;-)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0