Vårväder!

Idag skiner solen för fullt o de är 12 grader i skuggan. :)

Jag är lite less, natten på jobbet var inte så bra. :-/
Hade lite för ont för att hålla humöret uppe, men men... Idag är jag iaf ledig, så ska vila handen så mkt som de bara går. :p

Ska till världens bästa mormor nu. Vi har planerat att komma dit så fort hon kommer hem från banken, så snart är de dags att åka. :)

Använder Lars Mac nu o jag o äppeldatorer är inte bästa kompisar. :p Men är väl för att man är så van vid PC.

Dagens bild får bli från i somras när vi var på Hannover Zoo. Snygga va? ;-)

Dags att åka nu! :)



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Eimi
2009-04-14 @ 19:14:37 URL: http://eimidevine.se

hhahahah kameler är verigen jättefula :P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0