Höga Kusten

Båtresan igår var riktigt trevlig! Kul att träffa släktingarna, synd bara att vi fick dela upp oss på så många bord. Men inte så konstigt, vi var ju 18 st om jag minns rätt. :)
Var mkt folk o trångt på båten, så man kunde inte gå runt o prata så mkt som man ville heller, men hade de bra ändå. :)

Båtturen tog 4 h o vi åkte från Härnösand upp till Höga Kusten-bron o sen tillbaka. Maten var god, de var typisk skärgårdsmat; räkor, lax i olika former, olika sallader, kalkon, fläskfilé, potatissallad, ost o kex, frukt o sånt. Gott! :)

Lite bilder från gårdagen (märkte nu att vissa, bl a kusin Johan inte fastnade på kort):


Släkten i kön till buffén


En del av maten


En del av maten


Trubaduren Johan


Moster, min kusins sambo, min kusin, Jonna, Robin


Mina kusiners farmor, mormor, Östen


Östen, morbror, kusin, mormor


Mamma & pappa


Veronica, Neo och Victor


Utsikt från båten


Höga Kusten-bron


Robin, Victor o övriga gäster sjunger med i trubadurens låtar


Mamma med Neo i famnen och min moster


Nu måste jag skynda mig iväg. Ska till föräldrarna o äta grillat. Brorsan o Veronica som ska bjuda oss. De ska bli gott! :)
Och ska dessutom passa på att njuta sista timmarna av semestern, sen börjar vardagen igen.

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: My
2009-08-16 @ 20:55:36 URL: http://myilivet.blogg.se/

Höga kusten har jag aldrig varit, ser fint ut! Och gu så gott med skärgårdsmat!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0