Youtube

Senaste tiden har jag inte varit så flitig när de gäller att blogga. Av olika anledningar har jag inte haft lust o dessutom har jag inte haft så mkt tid.
Men tänkte att jag skulle klottra ner några rader nu. :)

Senaste tiden har de inte hänt så mkt. Jag inte hunnit så mkt mer än att jobba o fixa saker som måste göras före jul. Men idag är jag ledig o har fått ganska mkt gjort. Nu ikväll har jag bara tagit de lugnt.
Funderar lite på att se film eller läsa.

De är så tråkigt att vara ensam på en lördag kväll, men alla är upptagna me allt möjligt. Dom som inte jobbar håller på att fixa inför julen, eller så är dom ute o festar. Blev bjuden på en fest men hade ingen lust.
Jag kände mer för en kväll me spel o lite vin, ingen fest me utgång. :)
Om nån vill ha spelkväll nån dag så hör gärna av er! :)

Nu råkade jag fastna här vid datorn. Satte mig här för att beställa julklappen från jobbet. Vi fick ett supékort, typ som delicard. Man får välja mellan whiskeyost, lax, skålar, morgonrock, tidningsprenumeration, böcker mm. Jag valde böcker. :)

Just ja, första snön kom för några dar sen. Jag sa ju att den skulle hinna komma före jul, men ingen trodde mig! :p De kom en perfekt snömängd, kanske 1 dm (jag är dålig på att avgöra snödjup). ;-)
Jag tycker de räcker så, men vet ju att de kommer komma massa mer. Är ju många månader kvar av vintern... tyvärr... :p

Nu ropar kudden på mig, ska lägga mig o läsa. :) Måste bara lägga in ett videoklipp från Neos dop som var i Augusti. Såg nu att brorsan lagt ut det på youtube. Keba och hans flickvän sjöng så fint. :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2009-12-20 @ 02:46:57 URL: http://kittygitty.blogg.se/

ja fy fan.fram med plus grader..så trött på vinter nu

Postat av: Eva
2009-12-20 @ 10:41:51 URL: http://detspokar.blogg.se/

Sv: Men de ger sig ju inte bara på mig! Det är det som är konstigt. Dottern får också rivmärken. Likaså de här bloggarna; Anita och Maria. Så det är ju det som är så konstigt, att fler har såna här konstiga upplevelser. Hade det bara varit jag, ja då hade jag ju kunnat bortförklara det med att jag var lite knäpp :-))

Ha en fin söndag!

Kram,

Eva

Postat av: anna
2009-12-20 @ 13:13:30 URL: http://anst86.blogg.se/

Typiskt att vi inte bor närmare varandra, då hade jag kommit och spelat spel med dig :D Åh vad fint Keba och hans tjej sjöng, kul att du la ut det, så fick jag också se/höra :) Eftersom jag missade det liv alltså.. Tänker på dig, ang. du vet vad, och du får höra av dig när och om du behöver! Kraam

Postat av: Sofie
2009-12-20 @ 15:32:03 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

kommer inte ihåg vad den hette men den var super dålig :P

Postat av: Sofie
2009-12-20 @ 17:39:34 URL: http://totalextas.blogg.se/

Nej, vi har verkligen ingen tur med killar i våran familj. Är bara mamma som lyckats. :P



Hörde vad som hände, så himla sorgligt! :(


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0