Alla hjärtans-dag

På lördag är det alla hjärtans-dag. Det kan ju ingen ha missat nu. Det står om det överallt o affärerna är fulla av blommor, kort, nallar o choklad.
Ska ni fira? Hur ska ni fira isf? Ska ni ge några presenter?

Den här dagen har ju blivit lite mer affärernas dag, än kärlekens dag.
Men jag ska iaf fira lite iaf. Under dom 6 år jag o Lars varit tillsammans så har vi bara haft 2 alla hjärtans-dag tillsammans. Dom övriga har vi jobbat. :p
Men i år är det ju på en lördag, så då är jag ledig. Han ska jobba, men börjar inte förrän kl 21, så därför kan man ju iaf hitta på nått innan.

Vi har bestämt att vi ska ut o äta o gå på bio (eller se film hemma). Huvudsaken man får vara me varann o ha mysigt, sen spelar de inte så stor roll vad man gör.
Tror inte vi ska köpa presenter åt varann heller, kanske nått litet isf. Lägger pengarna på restaurangen istället. Men ett kort ska han få iaf. :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2009-02-13 @ 08:37:32 URL: http://draken77.blogg.se/

Hoppas att ni får en kanon mysig dag/eftermiddag och lite kväll innan Lars drar iväg till jobbet. Vi får njuta av varandra på eftermiddagen/kvällen för Hasse jobbar dagen. Men på dagen så ska jag och barnen ha de mysigt istället =)

Han mådde lite bättre i morse men vi får se hur dagen ter sig. Jag ska ge han en kram, vi ger er kramar oxå =)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0