Boktips!

Nu är den efterlängtade helgen här. Känns som jag haft miljoner saker att göra sen den förra långledigheten, men nu är jag ledig i flera dar! :)
Kom hem från jobbet för ca 45 min sen. Vi fick sluta nästan en halvtimme tidigare, så kom hem ungefär samtidigt som vi skulle sluta. :)
Är riktigt pigg för tillfället, varit pigg hela natten o blev nog ännu piggare av promenaden hem.

I helgen ska jag göra lite olika saker. Ska ut o äta en dag, det är ju en av grejerna jag fick av Lars i födelsedagspresent. :)
Sen ska vi fira brorsan en dag, dom ska bjuda oss på middag o förhoppningsvis blir det även spelkväll då. :)
Sen blir det nog utflykt en av dagarna oxå, vet inte än vart vi ska, vi brukar inte planera så mkt innan. De brukar va mysigt iaf. :)

Ska nog lägga mig o läsa nu. Håller på med boken jag fick av Lars föräldrar. Den är riktigt bra! Kan rekommenderas. :)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0