Försvinn nån gång då!

Nu är jag less... huvudvärken vill inte släppa. Sovit middag nästan en timme nu, får se om de hjälper nått. Annars blir jag väl tvungen att ta Ipren, fastän jag egentligen hatar att ta tabletter. Tar bara i nödfall...

Visst har jag berättat att jag är senil? (många av er har nog upptäckt de när dom träffat mig oxå). :p
Iaf, igår hade jag verkligen inte koll på nånting.
Jag skulle hämta ut hockeybiljetter åt mig, Lars, Erik, Lina T och Elin. Hade ju såklart glömt Visa-kortet hemma, o är ju inte så lätt att hämta ut biljetter utan pengar! Som tur var så hade jag gratis-biljetterna me mig. Men dom skulle jag ju även ha till en annan match, men nu fick jag använda dom till Erik o Lina T istället. Fast de blir ju ändå samma sak, då får jag använda pengarna från dom till den andra matchen istället. :)

Sen var vi på apoteket. Betalade o allt var som de skulle, men sen började vi gå därifrån. Efter några steg undrade Lars om jag inte skulle ha med påsen. Den hade jag lämnat i kassan! :p
När vi kom ut därifrån var jag på väg till fel bil. Trodde vi hade parkerat där vi hade stått sist, men de var en annan bil där. :p
Efter de var vi på ica maxi. Jag skulle bl a ha frukt till jobbet. Vi handlade lite annat oxå o sen när vi skulle gå mot kassorna sa jag att jag måste hämta frukten. Men när jag tittade ner i korgen så hade jag ju redan hämtat bananer. Hade inget minne av att jag gjort de. :p

Sen på kvällen när vi jobbade, så berättade Annelie att de var så mkt. Då tänkte jag säga hur mkt de hade varit där jag var, men frågade först vart hon hade varit. De visade sig tydligen att vi hade varit på samma ställe. Haha... jag hade ju t.o.m. pratat me henne där, men ändå lyckats förtränga att hon var där. Fast kom på det när hon sa det iaf. :)

Avslutade min senila dag med att tappa bort statistik-papperet. Det var helt borta! Letade i flera lådor, men hittade det inte, så fick skriva en handskriven lapp. Så kan det gå!

Tror mitt försämrade minne kan ha att göra med för lite sömn i minst en vecka + väldigt mkt stress o grejer att hålla reda på. Men idag är jag ledig, så nu kanske mitt lilla minne kommer återvända till mig. Ska bara ta de lugnt, heeeela kvällen! ;-)

Se hela bilden

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0