Jobb vs arbetslöshet...

Ja, som jag skrev förut ikväll så är jag väldigt glad att jag har ett jobb.

Vi fick veta i fredags att dom tillfälligt anställda (7 st) hänger löst. Vet att flera av dom inte alls varit glada senaste dagarna pga det o jag lider med dom. Jag hoppas verkligen att dom ska få vara kvar!

Har nu suttit o pratat med Sofie o fått veta att dom fick ett brev från jobbet idag. Inte kul! :-/
Förstår också varför ni mått dåligt idag efter det där brevet, det skulle jag också ha gjort. :(

Vi vet ju inte vad brevet betyder, men de går ju rykten, har gjort det senaste dagarna. Och nu är dom tydligen kallade på möte på fre. Jag kommer också sitta o va nervös på fredag när ni ska dit! Vill ju sååå gärna att ni ska få jobba kvar!
Hoppas mötet bara handlar om vilka alternativ de finns för er, typ att ni kanske får ett annat schema eller nått. Vill ju såklart att ni ska få jobba kvar på dom scheman ni har nu, men bättre ett annat schema än inget alls iaf...

Håller tummarna allt jag kan för er!!




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-02-12 @ 05:13:59 URL: http://lillansilla.blogg.se/

Goder morgon!

Postat av: Nelly
2009-02-12 @ 15:02:37 URL: http://neeely.blogg.se/

Du är utmanad :P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0