Knöl

Jag är less på vintern nu, längtar massor till våren! Vill inte ha nån mer snö. Igår var de ju inte så dåligt väder egentligen, om man jämför med idag. De snöar massor!
Har inte riktigt bestämt än vad vi ska göra idag. Blir ju ingen utflykt iaf. :p

Varit vaken sen 10, men inte gjort nånting vettigt än. :) Suttit o kollat massa grejer på nätet bara.
Bl a kollade jag upp vad knölen i handen kan vara. Hittade en bra bild oxå.
Vissa dagar känner jag inte av den alls o vissa dagar gör den ont. Den kan även ändra storlek tror jag, om jag inte inbillar mig. För när jag vilat handen ganska mkt, så tror jag den är mindre. :)


Nu ska vi kolla klart på filmen från igår.. Vi började kolla ganska sent eftersom vi spelade spel först. Så när vi skulle se filmen så tog de inte ens en timme innan jag somnade. ;-p


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Elin
2009-02-08 @ 13:48:53 URL: http://distinguish.blogg.se/

Nej, gillade verkligen inte Caroline af Ugglas låtar heller, hon verkar lite konstig! :S



Tack! :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0