Tonfiskröra

Nu har jag varit vaken några timmar. En viss liten fröken Nova tyckte inte att matte o husse skulle ha sovmorgon på en söndag, så hon väckte oss ganska tidigt. :p

Jag har nyss ätit en macka me sån där god tonfiskföra. Skulle göra snittar med sån röra igår för att bjuda på, men jag glömde bort det. ;-)



Men dom fick iaf små mackor me räkor o sånt på, ost o kex, välkomstdrink, minttu black/baileys, chips o dip o sånt, så tror dom var nöjda ändå. ;-)

Usch, va jag är trött nu. Tror jag ska sova nån timme till, 4 h känns lite lite inför ett kväll/natt-pass på jobbet. :) Hade så kul igår, tack alla ni som kom hit! :) Och tack för dom fina presenterna! :)

     

1. Vin från Lina T. Den fina inslagningen hade hennes kompis Lotta gjort, jättefint! :)
2. Dom här fina fick jag av Lina F o Mira.
3. Det här fick jag av Sandra o Sofie. Luktar gott!
4. Spel o biopresentkort fick jag av Mia, Micaela, Sirma, Pernilla o Ramona. Tyvärr kunde inte dom 3 sista personerna vara med igår.


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Elin
2009-02-01 @ 13:01:00 URL: http://distinguish.blogg.se/

Hehe okej, ja det var ju bra! :)



Fina grejer du fått! Ljuslyktorna är så himla fina :)

Postat av: Lotta
2009-02-01 @ 18:08:49 URL: http://atollenrock.blogg.see

Va kul att du tyckte om den!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0