Utklassning, 8-0!

Idag har Lina, jag, pappa o Lars varit på hockey. Vi såg Timrå-Skellefteå. Vi vann med 8-0!!!
Har nog aldrig varit på en elitseriematch där ett lag vunnit så stort förut. :) Lars blev ju såklart inte så nöjd, men han tog de ändå bra.
Haha... när Timrå gjorde 7-0 så ställde sig Lars upp (i sin Skellefteå-tröja) o jublade o applåderade. Lina kom helt av sig o slutade applådera, eftersom hon trodde Skellefteå hade gjort mål. Haha... de var kul! :)

Matchen var inte de minsta spännande, men de gör inte mig nått. :p
Huvudsaken att vi vann. :)

Nu ska jag nog sova snart. Fortfarande inte pigg efter förkylningen. Fått ont i halsen (igen!), o fortsätter att snora o hosta. Men imorgon planerar jag att va frisk, för då ska vi förhoppningsvis på utflykt. Om inte vädret ställer till det igen förstås...


Sånt här skitväder va de i Uppsala när vi skulle till Arlanda


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Elin
2009-02-20 @ 00:44:37 URL: http://distinguish.blogg.se/

Usch ja, det är en läskig känsla, konstigt att man kan inbilla sig att se djuren hela tiden, bara för att man är van vid det.. men det är väl så det är.



Jättekul att du röstat på min blogg! :) Blir så glad! :)

Postat av: Lillan
2009-02-20 @ 05:48:33 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! Nej vi bestämde oss i sista stund för att se den hemma! Tyvärr!Men segern kändes lika bra ialllafall!:))

Postat av: Veronica
2009-02-20 @ 09:45:33 URL: http://draken77.blogg.se/

Heja Timrå =)



I helgen blir de jobb för min del iaf på dagarna, jag jobbar ju inte så långa pass. På lördag (imorron) ska vi till en kompis som fyller år. Vad vi gör av resten av helgen vet jag inte, men kan tänka mig att blir att greja i hallen. Ni då??

Krya på dig nu. Kram

Postat av: Anonym
2009-02-21 @ 19:12:26 URL: http://twistandshine.blogg.se/

Ska du se på melodifestivalen ikväll? :D



Kram

/LM


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0