Alla barnen (nostalgi)

Sitter o slöar vid datorn. Ska snart se en till film, men väntar på att min käre sambo ska slita sig från sin dator. :)
Hittade nån sida med nostalgi-saker o kom då att tänka på Alla barnen-historierna. Nån som kommer ihåg dom?

Alla barnen tittade in i microvågsugnen
utom Knut
han tittade ut

Alla barnen lekte med ångvälten
utom Gunder
för det var han som låg under

Alla barnen gick på kasperteater
utom Josefin
hon gick på kokain

Alla barnen var rädda för tjuren
särskilt Bo
för han såg ut som en ko

Alla barnen gick i läderjackor
utom Henning
för han gick i klänning

Alla barnen gick raskt över ån
utom Bianca
för det var hon som var planka

Alla barnen åker med livbåten
utom Mats
han får inte plats



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-01-29 @ 05:18:58 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! Klart man minns dom!:))

Postat av: Nelly
2009-01-29 @ 05:46:27 URL: http://neeely.blogg.se/

jag minns spec den här



alla barnen hann över vägen

utom Peter han missa med en meter hahah



den brukar jag alltid dra för min Peter :P

Postat av: Elin
2009-01-29 @ 07:44:23 URL: http://distinguish.blogg.se/

Sv: Ja, det finns i sammanlagt 7 färger tror jag! :) Och ja magneten följer med nagellacket! :)

Postat av: Anonym
2009-01-31 @ 00:42:45

Alla barn får godis av pappa, utom Lydia, som fick Klamydia.



Alla barn får sola, utom Chris, för han har psoriasis.



Alla barn klarade sig från våldtäktsmannen, utom Bert, som fick ont i sin stjärt.



Mamma kramar alla barn utom Siv för hon har HIV


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0