Apport!

Natten har verkligen gått fort, o nu är det HELG!! Trevligt att jobba me Lina oxå, händer inte ofta. Iofs var vi inte på samma ställe, men hade ju rasterna ihop iaf. :)

Håller på att leka apport med min lilla randiga hund... nej katt är han ju. ;-) Men ibland börjar man faktiskt fundera på vad Gizmo är för djur egentligen. :p
Ska försöka trötta ut honom så de går att sova sen. Han o Nova har jagat varann mellan rummen sen jag kom hem, hon lessnade nyss men Gizmo har massa bus o spring kvar i benen! :)



Och ja, jag SKA städa bort julen! :p De där är typ de enda juliga vi haft, plus ljusstakar o julgardiner. :)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0