Barnhemmet

Är det nån som sett Barnhemmet? Vad tyckte ni isf? Jag såg den i höstas, tyckte den var riktigt bra. Hittade det här klippet o kom då att tänka på den filmen. Den katten skulle ju nästan passa in. ;-)

 

Har kollat lite mer på min blogg nu. Kommit fram till att det man ändrar i kodmallar finns kvar, t ex klockan, namnsdag, datum, mina egna meningar till kommentar-rutan osv. Tur att det "bara" var teckensnitt, storlek, färger och bakgrund som försvann. Sånt går ju att fixa igen, fast de tar lite tid för mig som inte är de minsta duktig på sånt här. ;-)

Dags att sova nu iaf. Satte mig här när jag kom hem från jobbet, tyckte inte de var nån idé att försöka sova innan buskatterna har sprungit av sig lite.
Just nu flyger dom mellan rummen, dom har mkt bus i kroppen när dom varit ensamma några timmar. Märks att dom sovit typ hela natten. :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: nelly
2009-01-19 @ 15:16:42 URL: http://neeely.blogg.se/

jag såg den för nå veckor sen grymt bra!

Postat av: anna
2009-01-19 @ 17:54:26 URL: http://anst86.blogg.se/

du är ju duktig, som får till designen ändå!! jag gissade på 83 och mamma var osäker på om hon hade fyllt 80 än :) Kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0