Designa bloggen

Jag skulle vilja göra om min blogg, tycker den ser så tråkig ut. :p
Har iaf ändrat teckensnitt i text o rubriker o ändrat lite färger oxå. Men är usel på HTML, så kan inte göra några avancerade saker.
Fast egentligen är de bara namnet jag vill ändra. Alltså inte själva namnet på bloggen, utan hur namnet ser ut, headern.

Idag är de städning, disk o sånt som gäller. Inte så kul kanske, men blir ju förhoppningsvis fint sen. :)
Ska åka iväg o handla lite grejer sen. Är sugen på fruktsallad, men har bara mandariner hemma, så blir ju lite svårt att göra nått av dom. Förutom att äta dom som dom är förstås. ;-)
Nu är nog disken "disk-klar", så lika bra att fortsätta.

Förresten, visst sover dom sött? Tass i hand. ;-)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-01-06 @ 17:43:21 URL: http://anst86.blogg.se/

jag skulle också vilja ha en design på min blogg.. men jag kan ju ingenting om det där, så det får vara :p nä, jag har aldrig varit på något bröllop, var på min fasters för många herrans år sen, men det minns jag knapp, så det räknas ju som inte :p har du varit på många?

Postat av: nelly
2009-01-07 @ 05:52:55 URL: http://neeely.blogg.se/

gulligt dom sov :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0