Ett riktigt fynd

Jag förstår inte hur jag kan känna mig som en sömngångare, har ju sovit ut idag, tror de blev 8 h, men känns som 2-3. Men me lite tur så kanske jag vaknar i duschen. :p
Eller så vaknar jag när jag går till jobbet. De är svinkallt ute! -15 grader!! T.o.m. kusin Anna skulle tycka att de är kallt. ;-)

Ska jobba kväll/natt idag. De kommer nog gå bra, kan ju hoppas på lite tidigare hemgång. Men lär ju inte bli som fre morgon. Då slutade vi 4.50 istället för 6! :)

Skulle behövt åka iväg o handla lite idag, typ toapapper o sånt. Såg en annons i tidningen från City gross, men de står nog liiite fel, eller va tycker ni? ;-)
Tror ju inte de är 1,1 km/rulle! Då skulle ju rullarna sammanlagt va nästan 2 mil, man kan alltså lägga ut papperet hela vägen till typ Njurunda. :p


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-01-04 @ 15:42:08 URL: http://anst86.blogg.se/

ha ha, ja det är faktiskt kallt ;p vi har -16.. brr! men trots detta har vi faktiskt varit ute och gått.. det var riktigt kallt måste jag säga! brr!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0