Firade med hotellfrukost

Guten morgen!

Vaknade för ca 2 h sen av en sjungande sambo med paket o två pälsklingar i släptåg. :)
Fick en bok om hur man ska förstå sin katt bättre, typ hur man ska tolka kattens språk o signaler. Den verkade bra. :)
Fick även att han skulle bjuda mig på hotellfrukost och på restaurang. :-D
Restaurangbesöket hinner vi inte med idag, känns så stressigt, me tanke på att jag ska jobba kväll/natt o börjar kl 17. Tar det nog på lördag istället. :)

Hotellfrukosten kom vi hem från för några min sen. De var supergott! Nu är man mättare än mättast, så tur att vi inte ska på restaurangen idag. Det skulle vi nog inte orkat. ;-)

Jag har inte sovit många timmar, så ska försöka sova lite till nu. Annars lär jag väl somna på jobbet inatt. Men först ska jag svara på alla sms som jag fått nu på morgonen. Kul att folk kommer ihåg. :)


♥ Tack!

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-01-27 @ 09:54:59 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Men åh så¨ mysigt:)

Postat av: nelly
2009-01-27 @ 14:22:18 URL: http://neeely.blogg.se/

jag har inte mått så bra varit ledsen så då fick jag va hemma!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0