Gratis film!

Är det ingen som är intresserad av att hyra gratis film i 2 månader?
Det enda man behöver göra är att se till att säga upp det i tid om man inte vill fortsätta när det börjar kosta pengar, annars får man betala för mån nr 3.
Normalpris är 199 kr/mån, men jag har fått 2 presentkort att ge bort på gratis film i 2 månader.
Erbjudandet gäller hos Lovefilm o jag hyr ju film därifrån själv o är väldigt nöjd. Dom har ett stort utbud, är snabba att skicka filmerna o man får alltid mail om att dom tagit emot filmerna så man vet att dom inte kommit bort. :p

Har försökt fråga runt lite grann, men jag verkar va den enda i Sverige som inte laddar hem alla filmer jag vill se, är jag den enda som fortfarande använder en dvd? ;-)

Man binder sig inte till någonting o jag får inga poäng eller förmånder eller nått för att ni utnyttjar erbjudandet. Men jag tycker de är onödigt att ha två presentkort värda 400 kr/st som ingen vill använda. :)



Pennan ligger inte där för att peka, de är för att täcka över koden. ;-)

Nu måste jag göra mig klar för jobbet, ska jobba extra inatt igen kl 22-06. Lite udda tid, men Botte undrade om jag kunde börja då. Tackade ju nej till kvällen, tyckte de skulle bli för stressigt eftersom han ringde 1 h innan jag skulle börja.

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0