Klona ditt djur

Läste nyss en artikel i Aftonbladet om att klona sitt husdjur. En familj i Florida betalade en dryg miljon för att få världens första klonade husdjur.

Allvarligt! Jag skulle aldrig vilja klona ett djur. Även om man saknar ett djur massor när man förlorar det, så skulle jag inte vilja klona det för att få ett likadant. Det kan ändå inte bli samma djur som det första djuret, det kanske ser likadant ut, men det blir inte samma personlighet.
O det är väl ändå personligheten man gillar hos sitt husdjur, eller?

Bättre att lägga pengarna på att hjälpa dom djur som redan finns. Eller försöka få valpar/kattungar från det djur man har. Men alla tycker ju olika...

Här är fem charmiga o underbara djur som betyder allt för mig! :)

     

1. Syskonen Bus - Mina katter Nova och Gizmo
2. Bella - egentligen min katt, men hon bor hos föräldrarna
3. Cizzi - räknar jag också som "min", hon bor också hos föräldrarna
4. Joppe - föräldrarnas hund

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-01-31 @ 06:00:27 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! SJukt tycker jag om den historien!

Postat av: Veronica
2009-01-31 @ 11:44:14 URL: http://draken77.blogg.se/

Hahaha.....ja inte en aning om de e en man eller kvinna som bestämmer. Att hon fick igenom det har att göra med vilket jobb du har samt arbetsuppgifter. De kan jag oxå förstå men det är inget som säger att jag har mindre ont än någon annan. Har hört att en del får gå med kryckor och de finns dom som måste åka rullstol. Jag ska kontakta sjukgymnasten på måndags morron och kolla om kryckor kan vara en bra ide. Lite stöd när man går, å med går så kan de vara från köksbordet till diskbänken. Synd att de ska finnas, tänk om alla kunde slippa istället =)

Ha en trevlig helg. Kramis

Postat av: Jennie
2009-01-31 @ 14:04:14 URL: http://unreal.blogg.se/

Skulle inte heller kunna klona mitt djur., det känns bara så helfel :/


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0