Kommentarer?

Hmm... varför är många så rädda för att lämna kommentarer?
Blir lika förvånad varje gång nån säger att dom läser min blogg, eller om dom pratar om saker jag skrivit i bloggen.
Jag vet ju liksom inte vilka som läser, är bara några av er som jag vet om.
Senaste veckan har jag fått veta några som läst den ibland, o de hade jag ingen aning om, bara för att dom inte lämnar nått avtryck. ;-)

Har ju inte många läsare per dag, bara mellan 15-25, men av dom vet jag nog bara om max 10 st. Och av dom 10 är det kanske 4-5 som brukar skriva kommentarer. :p

Tror ju inte det här inlägget hjälper, men iaf. Skriv gärna kommentarer, det är kul att läsa ju. :o)

Nu ska jag snart sova, blir en ovanligt tidig kväll. Har sovit ca 4 h o dom 4 timmarna vaknade jag massvis me ggr.

Gonatt!


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-01-23 @ 15:00:24 URL: http://anst86.blogg.se/

jag kommenterar ju ofta:) men jag håller med om, det skulle vara intressant att veta alla som läser.. och du, du har inte lust att fixa min blogg- design? :)

Postat av: Lillan
2009-01-23 @ 17:25:22 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

I am back....tror jag:))


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0