Nu är de klippt!

Usch va jag är seg idag. Sitter här o fryser, är supertrött o har ont i halsen. Började få ont i halsen inatt på jobbet, o de gjorde mer ont när jag vaknade. Men de går nog över snart. :)

Ska strax iväg, ska klippa mig, äntligen. :p










De är 7 grader varmt ute, tror de var 3 imorse när jag kom hem. Så nu är de isgator ute. Jag hatar halka! Var nära att halka 2 ggr innan jag ens tagit mig fram till dörren. :p
Hoppas iaf att värmen nu gör att isen smälter, men sån tur har man väl inte. Fast ska tydligen bli kallt igen, så vintern har nog bara tagit ett tillfälligt uppehåll.

Jag vill ha vår! Är de inte mars snart? ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: nelly
2009-01-12 @ 16:28:25 URL: http://neeely.blogg.se/

jag mår lite bättre inte gått på toa på nå timmar,men blir nog hemma så man inte smittar någon..

Postat av: Veronica
2009-01-12 @ 19:55:24 URL: http://draken77.blogg.se/

Ja inte va de lätt att vara ute idag, men de va skönt med lite varmare grader ute tycker jag oxå. Hoppas att det inte blir allt för mycket halka de e så svårt att gå nu för mig =( Men tar man det lugnt så är de ingen fara. Hoppas att ni får en bra vecka. Kramis


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0