Oasis live

Micaela ringde mig förut. Hon o Sirma är på konsert o kollar på Oasis. :)
Det är som en liten tradition, att varje gång hon går på konsert så ringer hon så jag får höra en låt. Den här gången blev det Wonderwall. =)
Hon går på mååånga konserter per år, jag skulle oxå vilja gå oftare, men tycker det är lite för dyrt. Är ju inte bara konsertbiljetten som kostar, utan även resa dit o hem, boende osv.

Så därför går jag bara om jag verkligen vill o kan. Hoppas det kommer nån artist/grupp i år som jag oxå vill se.
En grupp som jag länge velat se live är U2. Skulle inte vara helt fel om dom kom till Sverige. Har aldrig sett dom live, men skulle verkligen vilja.

Förra året var jag inte på nån konsert tror jag. Och året innan var jag bara på en konsert, men den var superbra! :)
Annars har jag ju faktiskt varit på ganska många konserter senaste åren, med olika grupper o artister. Dom flesta i Globen, Scandinavium o på Stockholms Stadion.
Mindre konserter me svenska artister räknar jag inte... :p


Linkin Park såg jag i Globen i maj -07. När de blev den här låten ringde jag Lars så han fick höra hela via telefonen. Det här är "vår" låt som vi lyssnade massor på på andra dejten. ;-)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0