Silikon

Nu är den låååånga dagen snart slut.
Jobbade ju natten mot idag, sen blev de ca 4 h sömn innan de var dags att sticka iväg o fixa massa ärenden. =)

Bl a så har jag använt mitt presentkort på Entré Sundsvall. Det skulle ju gå ut imorgon, o jag har ju behövt använda de massvis med ggr, men alltid glömt det hemma. T ex när jag varit på hockey, Gatufesten o annat.
Nu behövde jag det ju inte till hockey, eftersom jag har biljetter dit redan + att jag jobbar flera av dom kvällarna som dom har hemma-matcher i februari. Så hade ingen aning om vad jag skulle göra.
Men hade tur! Har ju tänkt åka med M/S Medvind med Lars till våren. Så frågade om dom hade biljetter dit o de hade dom. Dom sålde det som presentkort, så jag bytte mitt presentkort som går ut imorgon, mot ett presentkort för 2 pers på Medvind som går ut om 2 år! ;-p

Efter lite shopping o andra ärenden så var de dags för jobb kl 16.
Var länge sen som jag var så trött på jobbet som jag varit ikväll. Visste inte hur jag skulle göra för att hålla mig vaken, men på nått konstigt sätt så gick det.

O nu är jag ju piggare såklart, iaf lite. ;-) Mamma kom hit efter jobbet för att hjälpa mig med vår nya toapappershållare. Eller den var ju inte så svår att sätta upp, men hon hade med silikon för att täta hålet som blev efter den förra.
Väldigt vad Gizmo rynkade på nosen, han tyckte de luktade illa, men ändå så var han tvungen att gå fram o nosa o undersöka. Nyfikna katt! ;-)


 

Hmm... den nya är en aaaaning snyggare än den gamla va? ;-)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0