Sjukling...

Jaha, vet inte hur de här gick till. Har ju varit förkyld hela veckan, men känts som de gått åt rätt håll. Tills jag vaknade idag o mådde sämre igen. Skumt...
Förflyttade mig från sängen till soffan för att se film med Lars. Hade myskläder, morgonrock utanpå det + filt för att inte frysa. :p

Sen var jag så smart så jag gick till jobbet. Inte kul... men var ju bara kvällen så överlevde ju iaf. ;-p
Men de är inte roligt att jobba med feber, tur att jag iaf fick gå hem lite tidigare än dom andra, de var snällt. :)
Var inte min idé, jag tänkte ju stanna tills vi slutade, men tackade inte nej till att få åka hem några min tidigare heller. Dom andra var ju ändå nästan klara.

Tänkte gå hem tidigare under kvällen, men flera tyckte att jag borde kunna stanna när de bara var några timmar, så gick där o spred mina baciller istället. ;-p
Med hjälp av Ipren-mannen blev jag även lite piggare efter rasten, hade typ 38 när jag kom hem.



Mamma kom o hämtade mig så jag skulle slippa gå i kylan när jag mådde dåligt. Fast ikväll är det "bara" -9, imorse när vi skulle hem var de -19!!! Vill ha vår... NU!!

Nu ska jag nog vila, ska ta en kilometer snorpapper, en påse halstabletter o en flaska vatten o lägga mig i soffan o kolla på tv eller film. :)
Eller sängen är ju ganska lockande oxå, kanske ska lägga mig o läsa ut boken. Tror de är 30-40 sidor kvar, vill veta hur de går ju. :p

 eller  ?

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-01-17 @ 07:17:18 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! Hoppas du piggnar på dej! Blev det sängen eller soffan? ;)

Ja jag går ganska ofta på hockeyn! ÄR liksom uppvuxen i gamla ladan påmin pappas axlar till att börja med! Min systerson är aktiv i supporterförenigen så jag brukar hjälpa till att sälja lotter före matcherna!

Postat av: anna
2009-01-18 @ 20:15:41 URL: http://anst86.blogg.se/

äsch vad trist! krya på dig!! kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0