Slutet nära

Nu är dagen nästan slut, o jag har inte gjort mkt vettigt idag.
Har mest befunnit mig i ett sorts sengångar-stadie hela dagen.

Började med att sova till 15, fastän jag ställt larmet på 13. Men det var helt omöjligt att släpa sig ur sängen vid 13.
Hade feber när jag kom hem imorse, inte konstigt att man mådde piss på jobbet. Vid 2-tiden började jag t.o.m. fundera lite smått på att ta komp sista timmen o gå hem kl 5 istället för 6, men jag struntade i det. Sparade den komptimmen till ett annat tillfälle istället. ;-)

Men jag har tur iaf. Flera jag känner har drabbats av influensa o magsjuka senaste veckan, så min lilla fjant-förkylning är ju ingenting i jämförelse. ;-)
Imorgon har jag planerat att va piggelin igen. Ska fira mormors födelsedag då o både hon o Östen har tydligen varit jätteförkylda, så vill ju inte smitta dom nu när dom precis blivit friska. :)
Ska även passa på att hämta mina nya gardiner då, orkade inte gå till föräldrarna idag för att hämta dom.

Gizmo har nattat i buren nu, han brukar alltid lägga sig i den när han ska sova länge, typ inför natten o så. Den är som hans säng. ;-) Tror jag ska lägga mig oxå. Ska fortsätta läsa boken tror jag, så jag kan börja på en ny nån gång. :p


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Junitjej
2009-01-15 @ 06:17:19 URL: http://junitjejen.se

Så söt kisse!

Postat av: Lillan
2009-01-15 @ 06:23:45 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! Har själv nyss överlevt den influensan och jag kan säga FY FAN! ;)) Hoppas verkligen du klarar dej från de!:)

Postat av: Veronica
2009-01-15 @ 06:58:44 URL: http://draken77.blogg.se/

asg jah du jag e inte förvånad =) De va ju synd att det inte blev i Fränsta men jag e lika nöjd med att träffa er alla uppe på Sidsjön =)

Ha en bra dag så syns vi i eftermiddag. Kramis

Postat av: anna
2009-01-15 @ 14:45:25 URL: http://anst86.blogg.se/

jobbigt att vara förkyld! krya på dig! kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0