Snart slut

De är flera som sagt att dom inte vill att jag slutar blogga, de var snällt. :) Så fortsätter väl då, även fast de mest bara känns som att man sitter o skriver skräp ibland. Men kul att folk vill läsa det. ;-)

Nu är helgen snart slut, senaste dagarna har verkligen gått fort!

I torsdags jobbade jag extra. Skulle först bara ha kvällen, men sen blev jag tillfrågad om natten oxå, så var lika bra att ta den oxå när man ändå var där. :p

Fre var en lugn dag, handlade lite mat, köpte 2 böcker väldigt billigt o sen blev de film. Jag har hamnat i en läsperiod igen, senast var i somras tror jag. :p Dom här två författarna har jag även andra böcker med o dom böckerna har ju varit bra, så hoppas dom här är lika spännande. :) Annars var dom ju billiga iaf, 25 kr/st.



Igår var jag på hockey, vi var 7 från jobbet som var dit. :) Hade dagen till ära på mig Timrå-tröjan som jag fick i julklapp. :) Matchen var bra o dom vann me 4-2 mot Surgården. :-)
Direkt efter hockeyn åkte vi till Biteline för att äta tacobuffé, men 3 av oss åt annan mat. Jag var ju inställd på tacobuffé när jag kom dit, men när jag tittade i menyn såg jag att dom hade mkt annat gott. Så blev Chicken a la creme med vitlöksbröd till. De var väldigt gott!
Sen när jag kom hem blev de en lugn filmkväll me Lars. Han är förkyld, men jag blir ju typ aldrig förkyld, så ingen risk att jag blir smittad. :p

   

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-01-11 @ 16:08:19 URL: http://anst86.blogg.se/

det lät som en trevlig helg! :)

Postat av: Nelly
2009-01-11 @ 20:49:52 URL: http://neeely.blogg.se/

nä jag dricker drinkar varje dag utom lördag då jag egentligen bara får äta middag!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0