Tack för allt!

Tack för alla gratulationer igår!
Blev verkligen glad för alla gratulationer, både här, facebook, sms o telefon. Tror faktiskt aldrig jag fått så många grattis-sms som jag fick igår. =) Känner jag mer folk nuförtiden än förra året o åren före det? ;-)

Både kvällen o natten på jobbet gick riktigt snabbt, förutom att jag var äckligt trött mellan ca 1-3. Men blev piggare sen som tur var. Nu är jag onödigt pigg, men ska strax lägga mig o läsa lite, bara 6 sidor kvar i boken nu! Sen ska jag bläddra i boken jag fick igår.



Senare idag ska jag nog börja läsa boken jag fick av Lars föräldrar. Den verkar bra. :) Är på riktigt läshumör nu, men ska inte börja med den nu på en gång. Finns risk att jag kommer läsa för länge så jag inte hinner sova. :p Ska ju upp tidigt, vi har tvättstuga kl 12. :-/

Ska kolla sen me kusin vitamin om hon vill ha mer blogg-hjälp ikväll? De är ju min enda lediga kväll den här veckan, så kanske ska passa på att hjälpa henne lite, med de pyttelilla jag kan om hur man ändrar utseendet på bloggen. :p

Nu kom Lars hem, så nu ska jag lägga mig. Natti (eller godmorgon heter de kanske). ;-)




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-01-28 @ 18:17:07 URL: http://anst86.blogg.se/

tyvärr känner jag mig inte ha tid för bloggen ikväll, men vi kan ta det en annan dag, ingen direkt brådska :p kanske i helgen? hoppas guldkompassen är bra! :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0