The Mist

Om 20 min skulle jag börja jobba egentligen, men istället sitter jag här o slöar. Är ju röd dag imorgon. :)
Dom röda dagarna är bra, tack vare dom har de inte blivit mkt jobb sen jul.

Idag har vi haft tvättstuga, eller rättare sagt; Lars har haft tvättstuga. Jag tog hand om lite städning o disk o sen har jag jobbat. Så han fixade allt själv, jag var bara dit en gång. ;-)
Känns lite dumt att jag inte kunde hjälpa till mer, men de var hans idé att vi skulle ha tvättstuga när jag jobbade, så inte så mkt jag kan göra åt de. :)
De behövdes verkligen iaf! Känns som de var 100 år sen vi tvättade senast, o de syntes på tvättberget. ;-p

Nu ska vi snart se film, väldigt snart tror jag. Om vi ska hinna se den innan Lars ska kolla på hockey inatt. :) Vi ska iaf kolla på The Mist, nån som sett den?



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sofie
2009-01-06 @ 18:54:04 URL: http://sofiiie.blogg.se/

jaa, the mist har jag sett! den va faktiskt bra! riktigt läskig :) hann ni se den för hockeyn eller? :P

Postat av: Lina
2009-01-09 @ 12:32:27

är det den nya versionen du talar om? Isf håller jag inte med sofie...


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0