Bakning

Måndag igen då o idag känner jag mig nästan helt frisk. :) Eftersom jag är förkyld max 1 gång/år, så vet jag ju att de dröjer länge tills nästa förkylning. :p

Var ganska pigg på jobbet inatt. Blev mkt skratt på slutet när vi väntade på att få gå hem. Jönsson lindade in Putte i plast o sen tog han några varv med tejp runt honom. Såg ut typ som en tvångströja. :p
Han fick ta en pelikan sen för att skära sig loss. :)

De här är en lugn jobbvecka, så om jag får nån energikick nån dag så kanske jag ska baka. Måste kolla med föräldrar o syskon när dom har lust att komma hit o fira.
Funderade först på lördag eller söndag, men de beror lite på när alla jobbar o så. Hade först tänkt ha fest för kompisarna den 24:e, men kollat runt bland dom, o ingen verkar kunna eller vilja då. ;-p



Nu är de strax dax att gå till jobbet, bäst att jag sliter mig från datorn nu. ;-) Jobb 19-06 som väntar.


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2009-01-20 @ 08:38:38 URL: http://draken77.blogg.se/

Japp, halva rea priset =) Kanon kul att shoppa då samt att dom har de på stan oxå. Där hittade jag tex en kofta, 2 toppar för 149:- Jag tycker om Gina och Veromoda och jag hittade större stl som passade mig, de e inte ofta som dom större stl finns men nu gjorde dom de =)



Ha en bra dag kära svägerska =)

Postat av: anna
2009-01-20 @ 14:00:05 URL: http://anst86.blogg.se/

vad ska du baka för smarrigt då? :)

Postat av: nelly
2009-01-20 @ 15:48:53 URL: http://neeely.blogg.se/

skönt med kort vecka va?

Postat av: anna
2009-01-20 @ 17:57:31 URL: http://anst86.blogg.se/

du skulle kunna göra som en slags efterrätt om du ids och vill. om man gör en fruktsallad, med dom frukter man gillar, river över vitchoklad och så in i ugnen och serverar glass till, riktigt gott! chokladtårta är annars riktigt gott :) om man dessutom gör typ tårta, så behöver man inte göra så mycket mer sen :p ex. marängtårta, skitgott och enkelt! vill du ha recept får du hojta ;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0