Kattvakt

Har precis kommit in efter att ha suttit ute o läst/löst korsord i nästan 2 timmar. De var 20 grader i skuggan när jag gick ut, härligt!
Cizzi o Bella mötte mig vid dörren när jag kom hit. Tänkte först att jag skulle ta på dom selen så dom kunde sitta ute med mig. Men efter att dom ätit blev dom nöjda och trötta, så dom fick stanna inne. :)

Jag ska se om de är nått bra på tv, annars ska jag kolla på film. Det är så skönt att ha en kväll med inget planerat.
Skulle ju inte vara kul att ha så jämt, men just idag är de härligt. Hela veckan har bara varit massa stress och imorgon är de en del planerat före jobbet, så dom här timmarna ska jag bara göra ingenting! Kan va skönt ibland. :)

Förut idag var vi i Lars föräldrars stuga. Kul att träffa hans släktingar från Kalix, de var länge sen jag träffade dom. Vi åt gott o hade de trevligt. Lars lekte grillmästare. ;-)
Spelade boule o jag vann! Brukar aldrig vinna i det, så trodde jag skulle förlora finalen stort. Men vann med 12-1. :) Tänk om man kunde ha sån tur jämt. ;-)
Glömde tyvärr kameran, så de blev inga bilder från dagen.

Har med kameran hit, men får se om jag fotar nått. Är så less på att kameran är trasig, ingen som vill skänka en kamera till mig? ;-)
Men kan ändå inte lägga in några bilder på föräldrarnas dator. Måste ju ha sladd då o vet inte vart den är. Aldrig använt den tror jag. Vi stoppar ju minneskortet direkt i vår dator, men de går inte på deras.

Nu vill Bella mysa! :)


Gammal bild på Cizzi & Bella, ser ut som siamesiska tvillingar här :)


 


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: angelica
2009-07-19 @ 09:14:55 URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

varmt och härligt altså

Postat av: Veronica
2009-07-19 @ 11:36:52

Låter som du har haft de mysigt där uppe =)

Hoppas allt e bra med er.


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0